Pages

SYURGA ITU DI BAWAH TELAPAK KAKI IBU


Boleh tak jangan menjerit. Rimas la aku dengar. Meninggikn suara pada orang yang lebih tua kan berdosa lebih-lebih lagi dekat parents kita kan. Aku nak tegur tapi memandangkan aku ni sister in law, so aku perhati & menilai. Kadang-kadang aku lak yang touching. Semua anak bongsu macam tu ke ar. Aku tengok adik aku pun gitu gak, suka melawan cakap mak. Kesian mak. Kalau aku tegur, dia tengking aku balik. Macam bagus sangat je perangai tu. Dengan ayah tau pulak dia takut. Nampak ar mak aku manjakan adik aku sorang ni. Orang tua kata jangan makan baki makanan anak, nanti kita ikut je kemahuan dia, betul ke ar? Ermmm, lu pikir ar sendiri, bak kata Nabil raja lawak tu. Kita ni tak sedar kan dulu masa kecil suka hati je melawan cakap mak. Sekarang bila dah kawin, jadi terpikir lak macam mana ar anak-anak ku nanti. HADOYAIIII. MISS MAK DAMN MUCH =(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.