Pages

KERJA OH KERJA

31.3.2011 
Today, I have attend work interview at Plaza Tol Temerloh, position as a supervisor and walk in interview at Bentong, position as a graphic designer.


Sebelum: Ok, aku bangun awal dan siap-siap, pukul 8.15 aku gerak dari rumah, cik abang hantar kan. Pergi Mempaga dulu nak tukar kereta. Alamakkk, seterika lupa nak off.OMG!! Lepas tukar kereta dengan mak dekat Lebu, kita orang patah balik rumah. Masa tu dah nak pukul 9.00, aku interview pukul 10.00. Mula la risau kalau sampai lambat kan. Dengan kecekapan cik abang drive, sampai sana pukul 9.45. Lega.
Semasa: Aku sampai je tengok ramai gak lah yang datang interview. Then isi borang dulu, time tu dah start interview. Aku tengok semua relaks je, yang aku ni pulak siap buat note lagi duk hafal sebelum di interview. Sementara tunggu giliran tu, aku borak-borak la dengan sorang kakak ni. Nak hilangkan nervous ar katekoo. Giliran aku tiba pukul 12.45. Punya la lama nak tunggu. Mana tak nya kalau dah sorang 30 minit. Alhamdulillah, semua berjalan lancar. Tinggal tunggu jawapan je sekarang sama ada lulus tak interview nya.
Selepas: Lepas tu aku pergi la pulak walk in interview kat Bentong pukul 2.30. Interview yang ni aku lulus and esok start ar kerja. Alhamdulillah.

TERIMA KASIH YA ALLAH UNTUK 
REZEKI ITU 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.