Pages

LAST DAY

Semalam last day aku kerja dekat Finaga Trading Sdn Bhd, company buat printing and construction. Kenapa? Aku resign sebab dapat kerja lain, baru je kerja 4 hari. Nak tau tak, sepanjang hari  bekerja semalam banyak kali aku mengeluh. Terasa lucu pulak di situ. Orang kata kalau mengeluh ni tanda kita ada masalah kan. Yang aku pulak rasa lega sangat, macam release tension. Penangan tak cukup tidur lah tu. Nasib baik tak ada rakan sekerja yang tegur. 
Position aku as a graphic designer tapi untuk sebulan ni bos bagi aku tugas clerk dulu. Selama 4 hari aku kerja ni dah kene marah dengan bos, silap buat bil & typing error buat quotation. Semuanya kerna aku tiada experience kerja clerk and miss communication dengan bos. Untuk kerja baru aku nanti di mana aku akan lapor diri hari Khamis 7.4.2011, hope semua berjalan dengan lancar. Amin

1 comment:

  1. alhamdulillah..rezeki~
    ahahaha! asyik kene marah ey mak lang? adat la tu..
    nak2 la yg tade experiance kje..
    =p

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.